Friday 13 September 2013

Handmade bag / craft ct N honey

Ini adalah hasil kerjatangan sendiri. Dibuat dengan penuh sentuhan kasih sayang kerana minat yang mendalam dengan hobi menjahit. Semua product ini adalah untuk dijual ataupun boleh juga ditempah. Sedia menerima tempahan tote bag,sling bag dll.
Handmade sling bag,dompet,tote bag dan bekas Tab 10"

Handmade cotton bag,tote bag

Handmade sling bag,cotton bag,pencil case,wallet

Handmade tote bag,pencil case,beg duit syilling

Handmade dompet,clutch,sling bag
Handmade clutch,cosmetik bag,pencil case,purse,sling bag,mini travel bag
Setiap dari kita terutama perempuan mesti ada satu beg tangan akan tersangkut di bahu ataupun dompet untuk mengisi barang keperluan peribadi. Untuk beg buatan tangan pula, ianya sangat popular pada hari ini. Mungkin kerana coraknya berwarna-warni,kadang-kadang berbentuk lain dari beg yang ada dipasaran dan juga selalunya beg buatan tangan boleh ditempah mengikut citarasa sendiri dan nampak lebih individu dan peribadi. Beg tangan buatan tangan juga mudah disesuaikan mengikut kehendak sipemakainya.

Jika anda pencinta barang buatan tangan,sudah pasti anda adalah dikalangan individu yang mempunyai cita rasa yang tinggi terhadap seni. Beg buatan tangan selalunya sangat tahan lasak kerana diperbuat dengan teliti dan halus jahitannya. Maka sudah semestilah beg buatan tangan lebih baik mutunya dan mahal sedikit. Jadi untuk memiliki beg tangan yang baik tidak semestinya yang berjenama sahaja.

Di Handmade Bag / craft ct N honey matlamat utama ialah kepuasan pelanggan. Jika ada sebarang masalah atau pertanyaan jangan segan untuk bertanya,saya sedia melayan. Biar banyak tanya asalkan pelanggan berpuas hati dengan hasilnya.

Sila lah melihat product Handmade Bag / Craft ct N honey. Memandangkan corak dan warna yang banyak buatlah pilihan sehingga berpuas hati. Ataupun cuci mata dulu beli kemudian. Terima kasih. Enjoy...

No comments:

Post a Comment